Söndagsångest

Nu var det ett tag sen igen.. Jag får skärpa mig för jag gillar ju att skriva!
Nu är denna helg över, det är sjukt vad helgerna går fort!
I fredags var jag sjukt trött som vanligt, la mig tidigt, somnade och sen ringde brorsan och ville bli hämtad i bråten vid 23.30, så det var bara att masa sig upp och hämta honom. Men när jag kom hem så tvärslockna ja igen.
På lördagen sov jag till 14.30!!!! :O Har fan aldrig hänt förut. Fick panik kan jag lova.
Åkte hem till pappa och käkade och umgicks där några timmar.
Han åker ju till Thailand idag. Planet lyfter 14.30 tror ja.. eller om det var 13.30. Han ska vara borta i 16 dagar.
Han fick min födelsedagspresent också eftersom han inte är hemma när han fyller. Han fick en rolling stones bok med massa bilder och så lite text vid bilderna, den tog han med sig till Thailand :)

På kvällen igår så åkte jag hem till Linnea. Vi grillade och käkade räkor på altan. Sen kom Blirren och Sofie med :) Satt ute till 01.30. Ingen sommarvärme direkt ;P Men mysigt hade vi :) massa tända ljus och musik och massa prat <3 Skönt med en nykter helg faktiskt. Måste se till och bli helt frisk till nästa helg, för då är det FEST ;)

Idag är det söndagsångest... vill INTE jobba imorn.
Är inte så sugen på att gå upp 05 imorn =/
bläää...

Ska försöka hitta på något denna Söndag, behöver städa lite men det gör jag nog senare.
Jaja.. får se vad man hittar på. Gött att inte vara bakis iaf ;)

Btw, är det någon som vet varför det inte funkar att blogga via telefonen nu?? Jag tyckte det var så smidigt.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0