Onsdag, bara två dagar kvar till helg!

Wazzzup!
Gick och la mig tidigt igår men somnade dock sent!
När jag låg och kollade på one tree hill så kände jag mig bara sämre sämre.. tog tempern.. jajjemen, som jag anade så hade jag feber. Öppnade balkongdörren lite och tillslut somnade jag.

Idag när jag vaknade så var jag dunder förkyld och ögonen var illröda och irriterade.
Inte fan kan det vara allergi som jag har!? såhär ska det inte behöva vara.. och pollen är det ju inte längre så då är det bara gräset som jag är allergisk mot, men känns inte som att jag borde reagera såhär mot det :S tar ju tabletter och ögondroppar men hjälper ju fan inte!! blir tokig snart!
Och vårdcentralen är ju ingen ide att ringa till för dom tar mig ju ALDRIG på allvar och så säger dom bara att det är allergin.

Efter jobbet idag så åkte jag hem och bytte om, sen drog jag och storhandlade. Nu har jag mat ett tag iaf.
Jag åkte även och solade idag med, hur skönt som helst. Efter det åkte jag hem till mamma och hämtade matlåda och tog en kopp kaffe.
Nu har jag diskat och ska hoppa in i duschen tänkte jag.
Ska nog sola på Fredag med tror ja ;) Vill bli BRUN!

Imorgon ska jag till Brickegårdens vårdcentral och gå brevid och även på Fredag. Sen ska jag jobba där i 4 veckor. Ska bli intressant och se hur det kommer vara.

Nej läsa lite bloggar sen duscha :)

Hedda Hedda

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är inte nåt du är allergisk mot då..?? Förutom gräs. Nåt du ätit eller så, som gör att du får sån där reaktion. Eftersom det bara kommer sådär sporadiskt. Hoppas det går över lika fort som det kommer iaf! :) puss

Svar: Har ärligt talat ingen aning, tycker bara det är så konstigt att jag reagerar såhär mkt för gräs :S
Jenny Sjögren

2012-07-11 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0