Ny vecka!

Wazzup Wazzup
 
Har jobbat idag, stentrött är jag. blev bara 5 timmars sömn inatt.. som vanligt när jag ska upp och jobba. Och inatt så vaknade jag till för det kändes som att klockan snart skulle ringa. Jag kollade vad klockan var och den var bara 03, snacka om skönt att somna om igen :P hela 2 timmar! men dom 2 timmarna gick väldigt fort :P
Men imorn kommer jag garanterat vara tröttare... det är alltid jobbigare på Tisdagar, jag hatar tisdagar :P för det är då man också inser att det är långt kvar till helgen :P
 
Vad blire i helgen btw?? :D
 Jag är öppen för förslag ;)
 
Har bakat idag när jag kom hem från kneget.
Det är en ny grej som jag testar, den skulle stå i kylen i 3 timmar så vid 19 är den typ klar. Får se hur den kommer bli :P
Jag har även diskat, herregud vad mkt disk det var.
 
Nu ska jag väl plocka lite här i rummet.. fast dammsuga orkar jag fan inte.
Det är inte så kul att komma hem och städa när man har gjort det hela jäkla dagen :P
 
En dusch får det bli sen med, och sen oth :P
Så får det bli.
 
Nej nu får jag sluta.. somnar typ här :P ögonen vill bara falla ihop.
 
Här kommer lite bilder från midsommarafton, bättre sent än aldrig ;)
 
 
 
 
 
 
hahaha den sista bilden bjuder jag verkligen på ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lindha

Jäääävel va vi är snygga! :D

Svar: Lindha: haha Ja grymt snygga ;)
Jenny Sjögren

2012-07-03 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0