Nu är jag tillbaka

Hallå!
Det var inte igår som jag skrev här direkt.
Men jag har mina anledningar.. för när jag skulle skriva så var det något fel så jag inte kunde, dom har ju gjort om här på blogg.se så det är därför. Fanns aldrig¨någonstans att jag kunde skriva inlägg, så då tänkte jag blogga från mobilen istället men det gick tydligen inte det heller :S Men nu fungerar det här på blogg.se iaf.. så kanske kan testa via mobilen också nu då.
 
Har iaf haft en superbra helg!
Maskinen i Fredags vad grymt, den bästa kvällen hittills tror ja :)
Igår blev det filmkväll med tjejerna och idag har jag bara tagit det lugnt med Linnea.
 
Bilder kommer från i Fredags ;)
 
Nu blir det fotbolls EM med Sofie, jag hejjar på Spanien! :)
 
Men jag lever iaf, så ni vet. Och jag ska blogga mer nu när det fungerar igen ;)
 
PÖSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0