Äntligen Snart Fredag!

Jahopp.. Idag var jag på Brickegårdens vårdcentral och gick brevid hon som jobbar där, hon visa mig ALLT i princip. Ska gå brevid imorn med men då ska jag få göra det mesta själv så hon ser att jag kan allt och sådär :) Det är sjukt MYCKET att tänka på faktiskt, det är inte bara inte som man kan tro!! Jag fick ett litet block att skriva ner allt det viktiga på, och jag fick ihop 5 sidor.. då kan ni tänka er att det är mkt att tänka på :P

Annars efter jobbet har jag inte gjort så mkt, pappa kom hit vid 18 och kollade olja och glykol i bilen. var väldigt tomt :P Sofie och jag följde med pappa till mc donalds och käkade också :)

Nu blir det sängen och One tree hill.
Gött med Fredag imorn!
Blir en nykter Fredag, ska köra mamma till hennes kompis och sen tror jag blirren kommer hit en sväng med.
Men på Lördag är det fest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0