Mitt år 2011!

Dåså, här kommer mitt år 2011:

Januari 2011:
Erika och jag åkte till Stockholm i några dagar och bodde på hotell, shoppade och gick på skansen. Bättre start på året kan man nog inte få ;)
Mycket plugg som vanligt.
Mådde inte så bra just då och tog ett litet uppehåll från bloggandet.



Februari 2011:
Som sagt, uppehåll hela denna månad.

Mars 2011:
Min älskade underbara vän som jag har känt sen hon föddes fyllde 18 år 1 mars ♥ Det firades självklart!
Jessica fyllde år!
Blev sjuk denna månad, var förkyld och hade konstant huvudvärk i över 2 veckor, så fick ringa vårdcentralen och då var det bihålorna som var problemet, fick hjälp för det.
Det var dags att lägga ut vårat hus för mamma hade fått sin lägenhet, så dags att sälja huset, vilket kändes väldigt overkligt. Dock är det inte sålt än =/
Mådde dåligt innerst inne denna månad med, I januari började jag och min bästa vän bråka och vi gled bara isär mer och mer.. så jag mådde skit väldigt länge.
OjOjOj stängde, mkt sorgligt!
Hade massa plugg och mådde dåligt över det också för det var en sån himla jobbig kurs.
Klassfest blev det och det var grymt kul att gå ut i Karlstad, lite skillnad än i Kga kan jag säga ;)
Killarna från Lidköping kom upp hit och det blev fest!
just ja, murra var ju gravid och skaffade en blogg, riktigt kul :)
Sofie fyllde år!





April 2011:
Erika fyllde år!
Fester blev det.
tankarna snurrade även här.
Fick böter för första gången ;)
Plugg plugg plugg
Kattvakt åt fisen ;)
Under påskhelgen så åkte jag, Linnea, Sofie och Malin till Grebbestad, och det var fasen den roligaste helgen på hela året! Det måste göras om i år!!



Maj 2011:
Brorsan fyllde år!
Det var jäkligt fint väder så jag passade på att sola mkt ;)
Blev bestämt att jag skulle jobba på Öland även detta år.
Saknaden efter Tina var stor.
Blev fest med Therre och hennes vänner, grymt rolig kväll!
Och så blev jag sjuk..



Juni 2011:
Möllefest blev det och temat var rock!
Fick rensa massa saker som var mina från huset.
Gick och kollade på balen.
Följde med Erika när hennes syster jennifer tog studenten, en riktigt rolig kväll!
Köpte min nuvarande mobil, HTC Desire S, grymt nöjd!
Åkte till Öland och spenderade några dagar där innan jag började jobba.
Sen blev det jobb och även midsommarfirande, var nykter denna midsommar också. Men dagen efter blev det fest. Brorsan, Catte m.fl kom ner så det var riktigt kul. Även pappa kom ner i en vecka ungefär.
Jag solade alldeles för mkt när jag väl var ledig, slutade med att jag svimmade på bussen på väg till jobbet! inte bra, har lärt mig en läxa nu ;)





Juli 2011:
trivdes verkligen som fisket i vattnet på Öland. Fest nästan varenda helg, och trivdes bra på jobbet och mådde verkligen allmänt bra.
Rhodos resan blev bokad.
Fick veta att brorsan och catte skulle flytta till Landskrona.
Längtade hem lite extra denna månad pga honom ;)
Träffade en del kändisar som kom in på jobbet.
Som sagt, mådde verkligen skit bra denna månad!
Mamma fyllde år.
Jag åkte hem sista Juli, då blev det fest med alla mina älskade vänner hemma på altan hos Linnea :)











Augusti 2011:
Jag mådde kanon, träffade honom en hel del och jag trivdes verkligen.
Catte fyllde år och hade fest, en riktig lyckad fest, tror vi kom hem vid 05 på morgonen därifrån.
Och Murra och Jerry fick bebis! En liten Elsa blev det :)
Åkte till Orust.
Jag, Brorsan och mamma åkte och hälsade på Morfar ♥
Sen bar det iväg till Rhodos med Erika, Jessi och Sofie. sååå skönt!











September 2011:
Min älskade Kusin Johanna och Neo kom hit upp och hälsade på :)
skolan började igen.
Tankarna började snurra igen.
Började få problem med mina ögon. Ögoninflammation.. det var jag och solglasögonen kan jag säga.
Började umgås en del med min barndomsvän Sofia, så kul att ha fått upp kontakten igen,
Urinvägsinfektion lyckades jag få också.
Vi bokade 100% party kryssning!



Oktober 2011:
Wall fyllde år och hade fixat fest ute på United.
Murra fyllde år.
Jag föll ihop kändes det som här, så mkt tårar som kom ut. Är så glad att jag har mina vänner, ni stöttade mig extra mycket här och jag är så tacksam för det ♥
Åkte och bebismyste en del hos Murra.
Mitt humör gick i vågar, har nog aldrig mått så dåligt.. men jag försökte gå vidare.
Ögon krånglade som tusan, så svullen som jag var alltså, det var inte att leka med. Ögoninflammation!!!!
Hade nog min värsta fylla här, iaf som jag har haft på ett bra tag. Men tror även på ett sätt att jag behövde den fyllan just då.. så som jag mådde.
Var sjuk, sjuk och åter sjuk denna månad.
Blev en hel del fest också.





November 2011:
Skoltrött var bara förnamnet.
Fest fest och fest.
Marie och jag började planera inför Hollandresan och det blev även bokat.
Hur jag mådde gick upp och ner.
Blev utgång i Khamn för första gången, riktigt rolig kväll!
Det tråkigaste av allt på hela detta jävla år, Morfar dog och jag sjönk till botten igen :( Älskade morfar, vila i frid <3
Party kryssning och jag hade kul trots omständigheterna.
Min födelsedag såklart!
Dop för Elsa.
Morfar skulle ha fyllt år en vecka efter att han dog, tankarna gick till honom.





December 2011:
Hade födelsedagsfest för mig.
Tog tag och åkte till skolan igen.
Fick problem med ögonen IGEN.
Begravning för morfar, det jobbigaste jag har varit med om tror ja.
Bästa Linnea tog körkort.
julafton.
Juldagen blev det fest, alldeles för mkt öl för min del! Men kul hade jag!
Var hundvakt åt Ebba.
Och så nyår!








Detta var mitt år i korta drag :P
Ett jävla skit år har det varit, så 2012 kan väl inte bli annat än bra? ;)

Detta tog tid med solning emellan ;)
NU måste jag sova.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

...å OjOjOj sa Ajöken! Bara att se framåt och göra det bästa av varje dag, vägra gräva ner sig. Det är så jag fick göra under våren - för man står sig själv närmast och får försöka snappa upp det och de man har omkring sig som känns bra. Det fixar du Jenny, för om du läser om ditt år som varit så har du ju massor med härliga och roliga ögonblick att minnas och glädjas åt. Gillar verkligen din blogg :)Stora varma kramen till dig från mig <3

2012-01-18 @ 23:49:21
Postat av: Jenny

Självklart ska man försöka och bara se framåt istället för bakåt och absolut inte gräva ner sig eller ge upp, men ibland så känns det som att allt kvittar =/ Absolut har jag haft roliga och härliga stunder under år 2011 som jag aldrig kommer glömma :) Men just nu tror jag att 2012 kommer bli mitt år och det kommer bli perfekt :) tack goa Madde för att du gillar min blogg, det värmer! Och tack för att du finns :) <3 Många kramar till dig <3

2012-01-19 @ 14:11:44
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: madde

Är så glad att vi håller kontakten, vi får ses snart! Klart att det blir bättre :-)

2012-01-19 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0