Torsdag och på bra humör :)

Sitter och dricker kaffe och lyssnar på akustisk musik, underbart ♥
Är ledig i skolan idag.. några har examination idag och några imorgon.
Gjorde ordning äggröra, macka och kaffe förut, fy fan jag är helt såld i äggröra alltså, så jävla gött! :P

Idag känner jag att det kommer gå riktigt bra att plugga (fast jag vill ju egentligen inte), men imorn är det ju sista examinationen för denna delkurs, sen är det helg och jag ska vara nykter i helgen med för att ladda upp inför kryssningen! Jag har ju iofs vin hemma och behöver ju inte gå ut för det har jag inte råd med.. så man kan ju sitta hemma och dricka vin iofs.. aa vi får se vad jag känner för helt enkelt! Men tror jag ska vara nykter, det är ju jäkligt skönt. Och om exakt 1 vecka så drar vi på kryssning :D
Så jag har ju lite att se fram emot kan man ju säga ;)
Så därför tror jag att plugget kommer gå lätt idag :)

Gäller ju bara att komma igång också? klockan är ju ändå 14 nu!

Jag ska skriva den där förbaskade bokrecensionen... grejen är ju att jag typ har glömt bort vad boken handlar om :P men får väl ordbajsa lite eller nåt ;) blir nog bra det där ;) haha.

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0