Klag inlägg

Idag var det ny kursstart, kändes lite onödigt att åka in för läraren sa precis det som står i kursdokumentet som jag har utskrivet. Men men.. kom ju upp i tid iaf, får väl tänka så.

Kom hem 12.30 och då hämtade mamma upp mig på stationen.
Gick in på hus nummer 4 och jag fick en sak som det står: POST. Så där kan jag lägga mina räkningar i nu, förut slängde jag dom bara på bordet i en hög och rörigt var det med, så nu har jag lite mer ordning ;) Tack världens bästa mamma :)

Åkte och hämtade Sofie efter 14, sen vid 15 kom Murra och Elsa till mamma. Så nu har Murra fått sett hur mamma bor och mamma har fått träffat Elsa :) Satt och fikade och pratade till typ 17. Jag började må illa där i slutet hos mamma, antagligen för jag inte hade ätit någon mat och bara massa fikabröd och kaffe, så när jag kom hem så gjorde jag i ordning mackor och te.
Så nu känns det lite bättre iaf, men ännu inte riktigt bra.

Håller på och kollar igenom plugget också.. ALLT som jag ligger efter med :(
Mår så jävla dåligt över skolan så ni anar inte :(
Jag går och tänker på det VARENDA dag att jag har så mkt att göra, och man får ju hela tiden nya uppgifter att göra så det blir ju inte direkt någon lugn stund.

Har kollat upp vissa böcker som jag behöver till en uppgift på biblioteket så imorn tänkte jag gå dit och försöka skriva en uppgift.... eller det är typ en halv uppgift som jag ska göra, för sen måste jag träffa den läraren och bestämma hur jag ska göra resten av halva uppgiften :S åh så himla krångligt :(
Mår piss över detta =/
Visst... det är väl självförvållat och jag får skylla mig själv.. men vafan, mår man inte bra så gör man inte.. hade ju en period i höstas när jag inte ville göra nåt, mådde ju riktigt dåligt just då.

Vill bara bli klar med allt och känna den där lättnaden.. men hmm.. det kommer dröja innan jag gör det.

Och nu har vi ett fördjupningsarbete att skriva också, plus att läsa tre böcker till nästa vecka! heja! det kommer ju gå väldigt bra känner ja!

Oj vad jag klagar i detta inlägg känner ja..

Lika bra att jag hoppar in i duschen och sen börja läsa i en kurslitteraturbok så slipper jag läsa den imorn.

Så får det bli.

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0