Handboll eller plugga?

Har haft lite besök här av Linnea en sväng, tog en kopp kaffe och pratade en del :)
Men hon skulle iväg och träna så hon var tvungen att dra hem. Vi bestämde att vi skulle åka iväg och sola efter att hon har tränat, så jag tänkte att då passar det bra att jag läser på tills imorn. Så sätter jag mig vid tvn och äter och zappar lite, får på fyran och ser att det är Tyskland - Sverige i handboll!!!
aa men hallå, klart jag fastnar i det!!
handboll eller plugga liksom? tror jag väljer handboll ;) så jag får läsa på efter solningen istället ;)
Men jag åker in till skolan en timme tidigare imorn för att hinna läsa på där med :)
Förhoppningsvis så går det bra :)

Nej ska kolla handbollen igen :P

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0