Fullt upp

Nu har det gått precis två timmar sen jag kom hem från skolan.
Och jag måste erkänna att jag har varit jävligt duktig under den tiden.
Direkt när jag kom hem så ställde jag mig och gjorde mat samtidigt som jag diskade. (jag kan göra två saker samtidigt) När jag var klar med disken och maten förtfarande stod på spisen så gjorde jag ordning två mackor som jag ska ta med mig till skolan imorgon som frukost. När maten var klar så la jag över till en matlåda och sen satte jag mig och käkade upp resten.
Direkt efter det var det bara att sätta igång och plugga, först och främst skrev jag ut lite papper som är viktiga. Sen började jag skriva två uppgifter, så nu blev jag precis klar med dom. Ska skriva ut det och ta med till skolan imorgon, kanske inte är det bästa men hoppas min grupp blir hyfsat nöjda iaf. Dom är ju gjorda iaf.

Nu ska jag läsa ut en dyslexi bok, sen har jag massa frågor att svara på som jag ska skriva ner.
Grejen är att jag är grymt trött.. kommer ju somna när jag läser? hur ska detta gå.
Men det är väl bara att köra igång och läsa och försöka bli klar så fort som möjligt så jag får gå och lägga mig, dock blir väl det om flera timmar :/

Men eller hur har jag varit lite duktig idag iaf? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0