En irriterad Jenny

Jag måste klaga lite nu.
Jag blir så jäkla irriterad!

Har varit och hämtat pappas bil ikväll eftersom jag ska få låna den nu i veckan medans han är i Norge och jobbar.
När jag åker hem och ska parkera så finns det inte en enda jävla parkeringsplats ledig!
Jag åker till Erikas parkering (huset brevid) och hör med henne om jag kan få låna hennes parkeringslapp för att jag vet att hon har två och för att jag vet att man måste ha en där för annars får man böter. Men ena hennes hade hon i sin bil såklart och den andra var i Degerfors. Frågar då hennes syrra som också bor i det huset om dom hade en extra men dom hade bara en.
Så jag blir förbannad och åker hem till mamma en stund och funderar på vad jag ska göra. Slutar med att jag åker till Erikas parkering med min parkeringslapp (som förövrigt gick ut på nyår så jag kommer väl på böter i vilket fall) och plus att jag skrev en lapp till lapplisorna där jag skrev som det var och att jag hoppas dom har förståelse för detta :P

Fan vad irriterad jag blir.
Hur tänkte dom egentligen när dom byggde våran parkering!? tänk om ALLA skulle ha en bil som bor i lägenheterna.. hur skulle det då gå till?
Nej bygg en liten parkering och skit i om alla skulle ha en varsin bil.
Jag blir så trött.

Får se om jag kommer ha böter imorgon då.

Har just gjort en liten uppgift klar och skickat in, eftersom examinationen förra Fredagen inte gick så bra som jag trodde. Hoppas min lärare blir nöjd nu då.

Ska försöka börja med nästa uppgift som jag ligger efter med.
Men först blir det lite äggröra.

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0