2 Januari :)

Hade en riktig myskväll igår med Linnea och hundarna :)
Vi köpte pizza och sen åt vi morötter, gurka och dipp :) även popcorn! mkt mumsigt :)
Vi kollade på nån film som gick på tvn men den var skit dålig, så vi satt mest och snackade.. mest om killar.. såklart! ;) haha.

Idag tog vi det bara lugnt med hundarna.. sen vid 15 gick jag till mamma då Marie kom dit, tog en kopp kaffe. Sen åkte vi in till Marieberg och växlade pengar :D Gick även och kollade i affärer :) Marie fyndade ett par jeans, jag hittade inget.

Åkte hem och åt Mc donalds hos mamma, sen skjutsa hon hem mig.
Har världens huvudvärk.. eller jag har liksom ont i pannan men det är som huvudvärk.. inte roligt alls.

Nu ska jag plocka fram lite kläder som jag ska ha med mig till Holland, sen diska och sen duscha!

Wiiieee på onsdag åker vi :D
Längtar!!
Kommer bli awesome ;D

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0