1 Januari 2012

Jag hade en riktigt bra nyårsafton igår :)
Jag fick fira den med mina underbara vänner så det kunde bli annat än lyckat :)
Drack kanske 4-5 glas vin och en cider men blev aldrig full men jag hade riktigt kul ändå :D Den bästa nyårsafton på länge måste jag säga.
Dock kände jag att jag ville hem vid 00.30, så Therre var så snäll och kom och hämtade mig vid 01 :) Följde med en stund till hennes kompisar där hon var innan, satt och snackade och lyssnade på musik, men efter 02 så drog jag hemåt.. då var det enough kände ja... stentrött.

2011 var verkligen inte mitt år.. så 2012 kan inte bli annat än bra :D
Och åker till Holland gör jag ju med på Onsdag.. kan inte riktigt fatta det. Ska bli sååå grymt kul :D

Ikväll ska jag vara med Linnea och ha det mysgt för hon är hundvakt åt Zelda och Leija, gud vad jag ska gosa med Zeldan.. det är min lilla älskling det :D
Och imorn ska jag träffa Marie, måste åka och växla pengar och sådär. Packa kanske jag borde göra med!? :P

Aa jag känner verkligen att detta år kommer bli kanon :D

Duschen väntar..
HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0