Vårkänslor!

Då är det kväll igen då..
Känner hur tröttheten börjar komma.
Idag har jag haft en mysig och härlig dag :)
Efter att jag hade diskat så betalade jag räkningar (mindre kul kanske) Sen trotsade jag min onda fot och gjorde ordning mig för en promenad i det fina vädret. Jag skickade sms till Linnea och frågade om hon var hemma och ville bjuda på kaffe, och det ville hon :) Så jag haltade till henne. Då hade hon bakat blåbärspaj också, så himla gott :D
Efter det så gick vi ner till sjön och satt där en stund, såååå härligt :) Pratade lite om påsken, hoppas verkligen allt löser sig och att vi kommer iväg, skulle vara så kul :D
Gick hem till mamma sen, och hon var snäll och bjöd mig på mc donalds, så Linnea följde med mig i bilen sen släppte jag av henne hemma och jag åkte vidare till mamma igen :)

Men nu sitter jag hemma i soffan.
Linnea kommer senare för då ska vi åka och kolla på Big brother tillsammans :)
Men innan dess blir det slapp i soffan bara :)

Tog lite bilder idag med :)











Härliga dag :)
Hoppas våren är på väg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0