Väntan

Håller just på och baköööör littöööö ;)
Det skulle stå i kylen i 30 minuter först så sitter och väntar och väntar just nu :P
Hoppas dom blir goda, har ju aldrig bakat detta förut, men det är ju inte så svårt iofs ;)

Sofie skulle komma ner en sväng också :) Trevligt!
Så ja... medans jag väntar så sitter jag och lyssnar på lite go musik! :)
Och sen sitter jag och tänker att jag behöver träffa min goa vän Sofia typ på Onsdag, ska höra om hon kan :) Måste träffa min vän Linnea också, alldeles för länge sen nu!! ♥

Hitta en bild från när jag var på Öland i sommar ;P
Jag längtar sååå till sommaren!!
GE MIG!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh jag vill också smaka! Du får spara en till mig tills vi ses :) Jag kan på onsdag ;)

Ååh vad vi ska dricka goda drinkar i sommar.. jag längtar. Pussss

2012-02-20 @ 15:21:32
Postat av: Jenny

haha japp jag kan ta med på Onsdag när vi ses :) Härligt att du kan ses då, kommer på förmiddagen ;) Japp till sommar ska vi göra massa goda drinkar, jag har ju en drink bok som vi kan testa olika ;) Jag längtar som fan!! pusss

2012-02-20 @ 19:54:51
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0