Oh vilken härlig dag :)

En grymt härlig och mysig dag har jag haft :)
Vid 12.30 kom Murra och Elsa hit, då hade jag hunnit baka en kladdkaka så vi smaska och åt här och prata om lite allt möjligt :) ♥
Pappa och Yvonne kom förbi en liten sväng med, trevligt :)
sen klädde vi på oss och gick ner till Anna i butiken :) Elsa somnade direkt när vi kom utanför dörren typ, trött liten tjej :P
Anna gav förslaget att vi skulle gå till Som hemma och fika där nån timme, så det gjorde vi. Eller jag käkade mat för annars visste jag att jag inte skulle äta något :P Det var ju ett tag sen som man träffa Anna så vi hade mkt att prata om. Följde med en stund till butiken igen och snacka mer där. Träffade hennes hund Tyra också, så gooo :)

Så jag har haft en riktig mysig Fredag :)
Kom typ nyss hem, så tänkte hoppa in i duschen och sen slänga mig i soffan :) Finns det nåt på tv idag tro??

Just ja, fick jättefina tulpaner av Murra :D Blev jätteglad! :D Tack bästa Murra ♥



Självklart tog jag kort på godingen Elsa också ;)
Dom är lite suddiga för hon vill ju inte så gärna sitta still när man ska ta kort :P haha










Stentrött blev jag nu... blir att hänga lite i soffan innan jag hoppar in i duschen tror ja ;P
Hoppas ni har haft en lika mysig dag som jag har haft :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0