Nice day :)

Vilken härlig dag det är ute :) Solen skiner så underbart!
Men det kommer man nog få läsa massa på facebook idag, brukar vara så. (som att man inte ser att det är fint väder själv?) Tycker det är så störande ibland, för verkligen ALLA skriver om vädret när det väl blir fint :P Förlåt dom som läser detta och brukar skriva om vädret på facebook ;)

Nu ska jag klä på mig sen dra till Sofia och ha en mysig dag med fika och massa massa prat :) ♥ Hon har opererat axeln nyss och har väldigt ont så tänkte hålla henne sällskap i soffan och prata massor så hon tänker på annat en stund :)

Blir att klä på sig mjukisar och inte sminka sig, tänkte dra och sola efter att jag har varit hos henne. Ska bli gött!! :)

Förresten, Erika bad mig ladda ner ett spel igår kväll: draw something. Skit kul är det :P blev helt inne i det. Typ som pictonary (stavning?) Testa det om ni inte redan har gjort det :)

Igår kväll laga jag en lite godare maträtt eftersom det var alla hjärtans dag! :) Har man ingen som lagar åt en så får man göra det själv ;)



Dyng gött var det kan jag lova :D

Nej göra ordning det sista innan jag drar till Sofia :) ha en härlig dag alla!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0