Mamma och dotter dag i Örebro :)

Onsdag idag då.
Denna dag har varit fullt upp.
Åkte först till vårdcentralen där dom plåstrade om mig ännu mer.
Äcklig bild kommer här ni som är känsliga:



Förstår ni att jag har ont när jag går? :P
Men blev iaf omplåstrad igen, och denna gång ännu mer än tidigare.
Denna bild tog jag innan jag åkte till vårdcentralen idag, så tänk er att jag har ännu mer tejp och grejer nu:



Jaja.. Ska dit på Måndag IGEN om foten inte har läkt innan det. Så vi får hoppas på det bästa nu.
Fick med mig tejp och grejer som jag kan fixa med här hemma med. Ska ju duscha ikväll men det får nog bli en påse om foten då, känns så dumt att dra bort allt som hon fixade idag på vårdcentralen.

Efter att jag hade varit där så åkte mamma och jag direkt till Örebro, först Ikea och sen Marieberg :)
På ikea hitta jag:
Grön diskborste.
Gröna kökshanddukar.
Grön kruka.
En blomma.
Lakan (men till Blirren)
Tvättkorg.

Har letat ett tag efter någon billig tvättkort med lock på, äntligen hitta jag en!





På Marieberg så hitta jag:
Ett grönt spetslinne.
En bas kjol.
Tre färgade trosor.
Örgänge.
Sen av mamma fick jag en anka som man lägger i lös te i, sen flyter den i vattnet :P Ska bli kul att testa den.
sen hitta jag paket till Linnea med, men det får jag säga imorn vad jag köpte ;)



En riktigt bra mamma och dotter dag måste jag säga :) ♥

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ge mig in i duschen :)

HEDDA HEDDA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad mysig dag ni hade då! :-) Ankan är ju bara för häftig. Vi kan väl höras senare och boka in en dejt tycker jag. Pusssss

2012-03-01 @ 09:03:41
URL: http://mylifeinwriting.devote.se/
Postat av: Jenny

En riktig mysig dag hade vi :) haha ja den är cool ;P Japp det tycker jag låter som en bra ide :D pusss

2012-03-01 @ 11:33:49
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0