Fullt upp denna Tisdag

Denna dag alltså..
Det har gått i ett hela tiden!
Kom precis hem och ska hoppa in i duschen nu, sen kan jag äntligen slappna av.

Idag har jag varit inne till skolan, fast det börja ju krångla redan innan jag kom iväg. Vindrutetorkaren på förar sidan började lossna.. åkte hem till mamma för tänkte om hon kunde hjälpa mig, klockan var då över 10 och jag skulle vara i Karlstad 11. Kände hur stressad jag började bli. det sluta med att vi band med ett snöre så den inte skulle lossna, och jag fick bara använda i kris. Gick bra hela vägen in till Karlstad, kom typ 10.55 men blev sen för jag hitta ingen parkering, tog typ en kvart innan jag hitta en :P

Men iaf, först pratade jag med min lärare och sen fick jag prata med en studievägledare.
Så nu får jag fundera tills Fredag. Sen måste jag maila.
Men tror redan jag har bestämt mig faktiskt??? =/
Förstår ni att det går runt i min skalle just nu eller!??
Det är inte BARA det här.. usch!

På vägen hem  så kommer jag nästan till Karlskoga då vindrutetorkaren lossnar igen och den står typ rakt upp så jag får sitta snett och kolla när jag körde. Men tillslut fick jag stanna och fixa till den.
Åkte hem till mamma och fikade, fick en semla och kaffe :) ♥ Pratade självklart om skolan också.
Sen åkte vi till OK och köpte en ny vindrutetorkare ;P Det behövdes ju som sagt ;)
Hämtade upp Blirren och Sofie, lämnade mamma och sen till stan och mötte upp Murra :)
Satt på Som hemma och käkade club toast och pratade massa, så klockan hann och bli 17.30. Då gick jag till bibblan och dom andra till kicks, sen systemet och där köpte jag faktiskt ett nytt vin som jag inte har testat, man kan ju våga lite ibland ;) Får se hur det smakar :P
Sen sa vi hej då till Murra och Blirren och gick in på willys för Sofie behövde handla och sen så åkte jag och Sofie och solade :)
Dyng gött var det! :)

Så nu behövs det en dusch!
Och sen går jag upp till sofie och slänger mig i hennes soffa :)
Big brother väntar ;)

Så ja... fullt upp som sagt ;P
Känner mig sliten eftersom det har gått i ett verkligen.

Imorn ska jag upp tidigt och träffa Sofia :) ska bli kul och trevligt :D

PÖSS

Mina dumlekakor från igår förresten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0