Det är inte lätt ibland...

Å herregud, nu ska ni få höra.

Asså IBLAND så är jag inte så himla smart... Men ibland har jag mina ljusa stunder också ;)
Men iaf..
Efter förra inlägget så skulle jag testa om mina kanaler funkade.. men NEJ det gjorde dom inte fortfarande. Blev galen och lite smått panik eftersom jag vill se på tv ikväll. Jag börjar dra fram tv bänken så jag kommer bakom, kollar alla sladdar och drar lite i dom men alla verkar sitta som dom ska. Då blir jag ännu mer irriterad och drar fram alla papper som tillhör både tvn och boxern.. och det är ju inte ett papper om man säger så! Jag letar och letar i alla papper vad det kan vara som är fel... tänker att jag kanske behöver göra en kanalsökning. Ska då läsa hur man gör det, men då behöver jag någon pinkod, så då försöker jag hitta vad det är för pinkod men hittar den inte. Tillslut går jag till antennuttaget på väggen och där ser jag att sladden inte sitter i!! Vafan, tror ni jag blev tokig då eller!? Har hållt på som tusan med sladdar och papper och så har den bara ramlat ur!
Det har ALDRIG hänt mig förut så det var ju inte det första jag tänkte på heller.

Jaja.. NU har jag kanaler iaf :P

Så nu ska jag bädda rent och duscha haha ;) blev en fördröjning där ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0