Blir aldrig som man har tänkt sig

Jaha nehe... blev ju inte alls som jag hade tänkt mig.
Gick ner till tvättstugan men den var ju inte alls ledig =/
Så just nu tar rastlösheten död på mig!
jag sitter och dricker te efter te efter te för att jag inte har nånting att göra :P
Blir tokig snart :P

Jag får väl sitta och uggla tills pappa kommer hem.
Och ikväll ska jag med Erika in till kristinehamn, hon ska nämligen spela handboll mot dom så det ska iaf bli kul att se :D Men det blir vid 18 som vi åker in så det är ju också ett tag kvar :P



En spränggammal bild på mig och Erika när vi är på EM-kval i Norrköping!

Kommentarer
Postat av: murra

Stengammal!! :D

2012-02-16 @ 22:15:51
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0