2012-02-23

God morgon där ute :)
Idag vakna jag 09.30 av mig själv.. blir chockad varje gång haha ;P
Har ätit frukost här nu, så nu ska jag väl slappa en stund innan jag hittar på något? Vad jag nu ska hitta på? Sofie slutar 11.45 så kanske ska träffa henne? aa vi får se vad som händer helt enkelt ;) Ikväll ska jag iaf till Madde, ska bli riktigt trevligt :D
 
Det enda man kommer få läsa idag på facebook är att Daniel och Victoria har fått en liten prinsessa och att det är jättefint väder ute så alla ska gå promenader. Lika trevligt både två ;)

Nej nu ska jag skicka ett sms till sofie och höra om hon vill hitta på något sen, blev redan rastlös :P

Hedda Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0