2012-02-20

Vilken mysig dag jag har haft idag :)
Tog mig en promenad till pappa och hämtade bilen, sen åkte jag direkt och tankade och sen till ica. När jag kom hem så satte jag igång och bakade på en gång :) Sofie kom ner och gjorde mig sällskap, sen gick vi upp till henne och jag  tog med några dumlekakor, vi var ju tvungna att proväta dom ;) Blirren kom till Sofie med, så vi fikade och pratade massa skit! :) Riktigt mysigt! Sofie gjorde också typ en fruktsallad med riven vit choklad över, super gott var det :) Så vi satt och snackade till typ 19.30? sen gick Blirren hem och jag började göra mat. Jag gjorde egna klyftpotatisar med morötter, stekt kött och sås, supergott :) Jag kan bara jag vill haha ;)

Jag hade bilder som jag tänkte lägga upp men det är tydligen något fel nu, så får väl lägga upp dom någon annan gång.. typiskt :P

BTW, jag längtar till helgen! Har planer för både Fredag och Lördag :D Superkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0