Sömnlös

Vilken jävla natt det har varit..
Jag har inte sovit en blund känns det som... knappt iaf.
Ni vet när man ligger och sover sådär oroligt och typ är halvt vaken hela tiden?
så har det känts hela natten för mig.. jag har tittat på klockan flera ggr och tänkt: att jag måste somna snart!
Sjukt jobbigt.
Skulle ju till Work for you idag men jag var ju vaken innan klockan ringde och var stentrött.. så blev inte att jag gick dit idag.
Hoppas på bättre sömn inatt.
 
Inget blev som jag hade tänkt idag..
Skulle ha träffat Murra men det blir imorn istället.
Jag sitter i soffan och somnar snart känns det som så jag måste försöka hitta på något.
Diska måste jag göra så det blir väl de... sen ta mig en PW kanske?
 
Igår gick jag och Linnea 6 km och solning på det, dyng gött.
Får se hur långt jag går idag, så trött som jag är liksom :P
 
Ikväll blir det den sista bilbingon för i år.
Kan man få vinna lite då eller!?
 
Ha en bra Måndag..
//Trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0