Sista dagen

Sista dagen här på Öland och den spenderades i Kalmar med kusin i affärer. Dock var det finaste dagen idag och då gick vi i affärer, bra där. Ingen solning här inte :P Får bli solariumet när jag kommer hem imorn haha ;)
 
Gud vad dagarna har gått fort här!
Känns som vi nyss kom.. och imorn ska vi hem. Lite blandade känslor.. på ett sätt vill jag hem men jag vill ändå stanna kvar.
Långa resan hem imorn lockar ju inte =/
 
Är helt slut så ska bli en dusch nu, sen ta te och macka och bara slappa framför tvn. Har inte packat upp så mkt heller så behöver inte packa så mkt, så det är skönt :)
 
Just ja.. hittade inget idag förutom ett linne, ett armband, strumpbyxor och en grej till Elsa.. inget speciellt och hon kommer inte tycka det är kul :P men men.. Murra blir nog lite glad iaf :P haha.
 
Bilder kommer antingen på Lördag eller Söndag som jag har tagit med kameran :)
 
Hedda Hedda
 
 
En trött Elsa när Blirren fyllde år ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0