Ny friserad

Sådär nu är man äntligen hemma efter att ha varit hos frisören, ica, lagat mat och ätat.
fullt upp helt enkelt.
 
Håret då..
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, asså det blev ju bra men frisyren som jag visade på bild igår var ju bara styling enligt henne, så det var ju liksom inte klippt så. Så jag får väl försöka styla mitt hår så då :P
Och färgen blev mycket ljusare vad jag hade tänkt, men det blev fint ändå.
Men nu vet jag det till nästa gång, att jag kan ta mörkare :)
 
dyng lent och mjukt är håret nu iaf, det var välbehövligt.. det kommer ni se på bilderna här:
 
Före:
 
 
 
Efter:
 
 
Lite skillnad nere vid topparna eller hur? ;)
det känns väldigt kort för mig men det växer ju ut fort igen ;)
 
Nu ska jag ta tempern för känns inte helt hundra..
Kul att grannen håller på och sågar och hamrar när man mår såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0