Måndag 20 Augusti

Dagens ris går helt klart till Arbetsförmedlingen i Karlskoga.
Fick vänta i 1 timme idag!! Helt otroligt. Jaja.. nog om det.
Hämtade ut mitt pass också.. stenful!! tur att man inte behöver visa det för folk allt för ofta.
 
Ikväll var jag, Erika och sofie på bilbingo.
Jag fick vänta 5 gånger men vann jag något eller!? NEJ!
Sofie vann 300 spänn!
Och hon sitter och säger:
- Hallå, jag väntar..... på nummer 33.
tanten ropar ut 33 direkt när Sofie säger det :P Bra där!
Kul att nån vann iaf :)
 
Inte en jävla film går det på tv ikväll heller..
Får bli One tree hill, är ju snart klar med alla säsonger som jag fick låna av Tina.
 
Imorn kväll ska man på arbetsintervju... inte så nervös än men det kommer väl.
 
Hedda Hedda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0