När ska en dröm bli till verklighet?

Morning morning :)
Vaknade 10 idag. och jag drömde om att jag hade vunnit på triss att jag skulle åka upp till stockholm och va med i tv och vinna flera miljoner. När jag vaknade så kom jag på att jag har två trisslotter i plånboken, det kanske är nåt tecken?
Jag flyger upp ur sängen, sätter på kaffe och sen går jag och börjar skrapa lotterna. Den första vinner jag inget på, den andra vinner jag 75 kr.... hmm.. ja alltid nåt? lite skillnad bara :P Inga miljoner här inte.. men aa då kan jag ju hämta ut 3 nya, och kanske på dom vinner jag nån mille? ;P Ska ju ändå till ica så kan ju fixa det då ;)
Jag har verkligen ALDRIG tur i spel... det är liksom inte min grej tror ja. Jag har vunnit nångång på typ bilbingo.. men såhär på lotter så har jag bara vunnit högst 75 kr.
Jag har väl inge tur i nåt just nu kanske :P inte i spel, inte i kärlek och inte i jobb. En sak som jag har tur med det är mina underbara vänner :D ♥♥ Utan dom vet jag inte vad jag hade gjort!!

Vad besviken man kan bli på drömmar ibland ;P och ibland är man glad istället när man vaknar.
Men nångång vill jag att en dröm ska bli verklighet... men det är väl ingen risk? ;P

haha vad negativ jag är i detta inlägg känner jag nu :P

Idag ska jag diska och plocka lite eftersom jag ska ha Mary kay party ikväll.
Sen måste jag till ica, sen ska jag till mammas jobb för jag kom på en idé... brorsan fyller ju år nästa vecka och vi har funderat så på födelsedagspresent till honom... och igår så fick jag en snilleblixt sörrni :D Så ska prata med mamma om det ;)

Så ser min dag ut :)
Solen skiner med, härligt :)
Nu får våren verkligen komma på riktigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0