Rejäl frukost :)

Idag vakna jag 10, men låg kvar i sängen en stund :)
Gick till konsum och handlade lite, sen gjorde jag ordning en rejäl frukost :) och gud vad gott det var :D



Nu lär jag ju hålla mig ett tag iaf ;)

Idag ska jag tvätta.. och nu kanske ni tänker: men hallå det gjorde du väl nyss? och ja det stämmer, jag tvättade förra veckan. Men idag ska jag tvätta lakan och mitt överkast :) Så det är inte så mycket tvätt.
Jag måste även diska, fy så mkt disk jag har.
Behöver åka till Öob också.
Kan ju lika gärna dammsuga också när jag ändå är igång ;)

Så ja... en städdag kan man säga att det blir :)

Ska ta lite mer kaffe nu sen är det dags och köra igång ;)

Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0