Piss dag!

Vilken jäkla skit dag.
Sen jag vakna idag så har jag varit så jäkla nere, något tynger mig idag och jag vet inte vad det är.
Jag har suttit och gråtit utan anledning, helt galet. Men då kom Leija och trösta mig, så söööt.

Har träffat Murra och Blirren en sväng idag med, men jag var nog inte den roligaste att umgås med. Borde egentligen inte vistas bland folk när man mår såhär dåligt.

Har varit ute med hundarna med, sen åkte jag och sola.
Det känns i ansiktet nu känner ja.. men skönt var det kan jag lova!
Nu ska jag inte gå ut mer för idag.
Ska lägga ner mig i soffan och gosa med hundarna och bara slappa.

Får hoppas att jag kommer må bättre imorn.

Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0