Påskafton

Hallå där!

Igår mådde jag bättre, så det var en dålig dag i förrgår bara.
Åkte upp till pappa igår där brorsan och Catte var, satt bara och slappa där. sen åkte vi hem till mamma och fikade och pratade massor, busade med 7 åringen också ;)
sen drog de andra hem och jag satt och väntade på att Linnea skulle komma eftersom hon är kattvakt så bor hon hemma hos Sofie nu, nära och bra ;)
Vi käkade mat, pratade och kollade på BB.
Sen blev vi sugna på att kolla film.. jag ville se road kill men det våga inte hon :P hon blir rädd av att kolla på Wallander så aaa... behöver väl inte säga mer om det ;P det blev Sandor/Ida istället... töntig film :P stenlänge sen jag kollade på den.
efter den så drog jag hem... klockan var ju trots allt 1.30.

Nu idag ska jag diska, sen ta mig en dusch, välbehövligt!
Efter det ska jag gå upp till Linnea och ta en kopp kaffe tänkte ja :)

Ikväll ska jag hem till mamma och äta påskmat med brorsan och Catte :)
sen får vi se vad kvällen bjuder på :)

Glad påsk på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0