Mother <3

Jag har nog världens bästa mamma!
Hon kom med 3 påsar med massa mat till mig, nu har jag mat till flera månader kan jag lova!
Fullt i både kyl och frys!
Tack bästa mamma för allt ♥

Nu är all tvätt klar, så nu ska det bara torkas.
Heja Heja!
Blev helt slö nu... men om ett tag kommer Linnea på en kopp kaffe med. Jag är inte ett dugg sugen på kaffe eftersom mamma kom så vi fikade. Får nog bli te för min del istället.

Men nu lägger jag mig i soffan en stund, det är jag värd faktiskt.



Får en kram av mamma när jag har hoppat fallskärm ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för dom orden,världens bästa dotter.Kram

2012-04-11 @ 18:57:18
Postat av: Jenny

<3<3

2012-04-12 @ 19:20:49
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0