Men hallå jag tror jag dör lite grann, vad...

imag0822 (MMS)

Men hallå jag tror jag dör lite grann, vad blire? Dyng förkyld på en gång bara sådär? Har nysit hundra gånger ungefär, dyng täppt och det rinner. Tror faktiskt det är pollen som spökar för mig, för det kliar även i mina ögon. Och skulle det va så att jag börjar bli förkyld så borde jag må sämre, typ hängig och så och det är jag ju inte. Tog en allergitablett för en liten stund sen så hoppas det går över snart. Har ju haft Mary Kay party här ikväll, så trevligt så :) Sofie gick hem för en liten stund sen.. har pratat lite :) har även fixat brorsans present idag, är supernöjd med den :D tror han kommer bli skit glad :D ska hem till mamma imorn och greja lite med presenten ;) kom även på förut att jag inte har ätit nåt idag förutom frukost, tog lite fil och flingor förut, skärpning till mig själv!! Nu blir det vänner och försöka sova med denna snoriga näsa, god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0