Idag har vi bara tagit det lugnt hemma hos...

imag0812 (MMS)

Idag har vi bara tagit det lugnt hemma hos mamma :) jag åkte en sväng till pappa och klippte honom, sen fick jag provköra hans nya bil, åh herregud säger jag bara :P gasen i bott och vips var man uppe i 160 :P helt roligt var det att åka den, bra grejer han har köpt. Sen åkte jag hem till mamma igen och bara slappa och käka. Johanna och jag åkte till Sofie sen och blirren kom dit med, spelade alias :) sen snacka vi bara. Men vi åkte och hämtade neo vid halv åtta hos mamma och moster, han har feber så just nu är det lite gnälligt här. Stackare, han är verkligen skit varm :/ får hoppas det går över tills imorn. Annars blir det bara soffhäng med kusin resten av kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0