Idag gjorde jag och Linnea en stengod matr...

imag0618 (MMS)

Idag gjorde jag och Linnea en stengod maträtt. Lätt var den att göra med :) skär kycklingbitar och stek dom. Vi hade någon färdig thai krydda i påse och tog typ halva den på kycklingen. När den var klar så hällde vi i cocosmjölk och tog i resten av kryddan, vi hällde även i wokade grönsaker. Sen låter man det puttra en stund :) och så ris till såklart :) supergott verkligen! Annars har vi typ letat jobb, kollade mkt på Öland, finns en hel del där. Sen har vi inte gjort så mkt mer. Jag åkte och solade och vi har kollat på bb. Soft dag helt enkelt. Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag väl försöka sova.... Men vet ju hur det kommer gå. Natti natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0