Gadda sig

Jahopp nu är jag redo att åka ut till skogen och äta, men Sofie var inte klar så får vänta en stund till.
Då kan jag ju passa på att meddela er att jag har kommit på att jag vill tatuera mig.
det är ganska sjukt måste jag säga...för jag har alltid varit den där tjejen som har lite svårt för tatueringar, tycker inte det är så jäkla snyggt osv.
MEN jag har kommit på ungefär vad jag vill ha, men måste tänka mer på det. Jag ska vara helt SÄKER innan jag gör något.
tatueringar tycker jag själv att det ska betyda någonting för en, annars känns det ju helt meningslöst enligt mig själv. Kul och ha en krumelur någonstans bara? som inte betyder ett smack.
Nej betydelse är viktigt enligt mig :)

Mm... jag ska knåpa mer på detta.
Någon gång ska jag göra det, så det så. Frågan är ju bara när?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0