En hel eftermiddag med Murra och Elsa :) <3

Åh vad trött jag blir att det aldrig ska funka att mmsa in en bild!
Kanske är för det programmet jag har som jag redigerar bilderna!? hmm..
Jaja.. här kommer bilden på hjortarna som var i stora rondellen igår ;P



Idag har jag haft en supertrevlig bra dag :D
jag åkte nämligen vid 12 hem till Murra och hälsade på henne och lilla Elsa :D
Vi har myst med Elsa, suttit och pratat MASSA, skrattat och druckit kaffe :)
ja just ja.. bara så ni vet så har Murra sträckt TUNGAN! Ja ni läste rätt... hon har lyckats sträckt sin tunga.. vi har tydligen 8 olika muskler i tungan lärde vi oss idag.. så någon muskel har hon då sträckt :P
Kan ju även meddela att hon fick tarmvred också helt plötsligt, oj vad ont i magen hon fick. och NEJ det hjälpte inte efter att hon hade gått på toa.
Sa att hon skulle höra av sig om hon åkte in till akuten ikväll... men än har jag inte hört något från henne så tarmvreden gick väl över ;)
Vi fick oss även ett skratt när Corona (hennes katt) sitter på bänken och tigger mat av Jerry och helt plötsligt ramlar ner :P det såg så jävla kul ut!! och drog i dukar och allt, hahahaha höll på och dö lite av skratt där :P och Jerrys min var inte att leka med! hahaha aa herregud det var kul där ett tag alltså!

Tack Murra för idag, får vi göra oftare tycker ja :) ♥

Nu kommer det lite bilder på lilla Elsa såklart :)
Och missemiss var jag ju tvungen att ta kort på också :)
















Sofie kom förut också och jag fick ett nytt simkort till mitt bredband. Nu har jag mer GB och det går fortare och det är billigare än innan, kan ju inte bli bättre? :D Tack för hjälpen Sofie ♥
Har även haft besök av Blirren en stund här, en riktig pratstund med det, riktigt trevligt det med, tack splirresplirr ;) ♥

Nu har jag duschat och tänt massa ljus så nu är det bara vänta på Linnea och sen är det desperate och BB som gäller :)
En riktigt bra dag idag helt enkelt :)

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Murra

Hahaha va fan så bloggar du om mina stackars problem! :P Tarmvredet gick över efter en stund som tur är ;) Tack själv för idag, jättetrevligt <3

2012-04-17 @ 21:20:29
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha ja det är klart ;) vilken tur att tarmvredet gick över då :P <3

2012-04-17 @ 23:47:30
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0