Dolat lite granna

Kom faktiskt igång och grejade här hemma förut.
Tog tag i disken, dammsög, dammade hyllorna och gjorde om lite på dom och i fönstret.





Jag fick ju även en liten present från Anna i Fredags :) Det var fyra ljuslyktor och en liten skylt som det stod: Välkommen hem. Jättegulligt :) Tack Anna ♥







Hmm.. ja jag vet inte riktigt vart jag ska ha ljuslyktorna. Så jag ställde dom vid tvn... men jag vet inte vad jag tycker?? Svårt det där. Jag har ju så himla mkt ljuslyktor så jag vet inte vart jag ska få plats med alla. Men vad tycker ni?? eller har ni något tips vart jag kan ha dom?

Har varit iväg och solat och jag har även hunnit duschat :) Så jag ska bädda rent sen bara, sen är allt klart för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0