Det tar sig sa mordbrännar´n ;)

Sådär ja.. nu är jag hemma igen :)
Var till af förut, sen gick jag in till Anna på Pastell, har ju inte varit inne i hennes nya butik. Jättefint och stort har hon :) Kul att det går så bra för dig Anna :)
Sen gick jag till HM och kikade, hittade inga kläder :S konstigt för på hemsidan igår hitta jag ju massa.. men HM här i stan är ju inte den bästa kanske.
Köpte mig smink och ett halsband iaf.. hade ju rabatter också så det blev billigt ;P
Systemet var jag på med.. har hittat ett vin som är gott och billigt :P 54 kr bara, och starkt är det med 11,5%.. men fast det är starkt så tycker jag det är gott faktiskt :) Blev fyra cider med ;)
Sen gick jag in på kicks och köpte det där schampoot som jag tipsade er om. Och värsta turen hade ja.. just idag och 2 veckor framåt tror jag hon sa så är det 20% på alla de produkterna :P Så fyndade där med ;)

Gick hem till mamma efter stan och snackade lite.
sen blev jag så solsugen så lånade hennes bil och åkte iväg.. fick även lite pengar av mamma för att sola, tack bästa du <3

Så nu börjar man se resultat faktiskt :P
Tänkte visa er här nedanför :)

Direkt när jag kom hem från solningen så var jag spränghungrig så gjorde ordning mat på en gång.
Det blev krokofanter (som jag säger) fast det heter ju kroketter... lövbiff och sallad :D stengott :D
Blev över tills imorn med :)

NU blir det duschen sen slapp i soffan :)

Resultatet från solningen, det tar sig sa mordbrännar´n ;) :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0