Clothes <3

Oj, jag fastnade i två bloggar.. nämligen två stycken som har varit med i familjen annorlunda. Den ena bloggen var Madelene och den andra var Mirka. Har nog läst i deras bloggar i flera timmar ;P
sen lyckades hon Madelene länka till Rutstore.se så då gick jag in där och kikade.
Och det är fan farligt, man vill ju ha hur mkt som helst!
Jag vill ha ett jobb och massor med pengar så jag kan shoppa massa kläder!!!!!!!!!

Jag gillar ju grönt också ni vet, så kommer lite kläder med just grönt ;)





























Jag tänkte mig typ sommar och sommarkvällar :)
Åh vad jag vill ha sommar nu!! och massa nya kläder ;)
Dom där baggy jeansen måste jag bara ha! :P

Nej nu ska jag försöka göra någon nytta här hemma.
Ska åka och sola ikväll tror ja.. men först göra nytta, sen sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0