2012-04-03

Morrn Morrn!
Eller jag har faktiskt varit vaken ett tag, har ätit frukost och grejer här :)
sitter och slappar i soffan.. spelar Quizme, ett riktigt roligt spel, ladda ner det vettja :D roligt men stressigt ;)

Idag har jag inte så mkt planerat.
har lovat Linnea att vi ska äta fiskpinnar och mos idag.
Sen måste jag till pappa och fixa ordning lite :) fast dit kan jag ju iofs åka ikväll för jag ska ju ändå dit och se på tv ;P

Just ja.. igår kväll så åkte jag och tankade bilen.
men det konstiga är att mätaren stod still på samma ställe som innan :S jättekonstigt.
så jag fick väl inge bensin då :S jätteskumt iaf.

Ha en bra Tisdag hörrni :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0