Vad är vila?

Hellu everybody ;)

Är på ett bra humör idag, fast trött dock!
MEN jag ska sätta på kaffebryggaren nu så ska det nog ändra sig ;)

Idag har jag verkligen något att göra hela tiden :O
Har varit i skolan och kom hem 13.30. Började diska på en gång för hade världens berg IGEN.
När jag var klar med det så gjorde jag ordning mat. Jag har blivit helt galen i egna klyftpotatisar, mkt mkt mkt godare än köpta! så det blev egna klyftpotatisar, kött, sallad och sås. Dynggött blev det :D Ibland kan jag allt bara om jag vill ;)

Sen har jag tvättid 17.00, men har inte så mkt tvätt så det är skönt. Men gick ner förut till tvättstugan för att se om det fanns några tider och eftersom det fanns idag så tänkte jag att det är lika bra att passa på. Så tvätta om två timmar då!

Ska även plugga nu!
Måste komma igång med arbetet NU, vill ju som sagt vara ledig i helgen så det är bara att köra idag/ikväll/inatt plus imorgon efter att jag har klippt och färgat håret och plus hela kvällen imorn!

Roligt liv jag har just nu va? ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0