tvätt och plock

Håller på och tvättar för fullt just nu.. blir några gånger att man får springa ner till tvättstugan ;)
Har rensat min garderob nu också.. blev inte så mkt att slänga :S det blir ju att man tänker: "men den här kanske jag kommer använda någon gång, så lika bra att spara den".
Men jag slängde iaf skabbiga röda linnen! förstår inte riktigt hur jag har tänkt där.. röda!? hallå.. jag tycker inte att jag passar i rött pga min hårfärg. Nej usch, så dom har jag slängt.

Nu ska jag ner i tvättstugan igen.
Sen ska jag väl plocka lite till.. men sen får det bli en dusch och bara slappa.
Känner mig inte riktigt i form just nu.. hostar som en tok med.
Gjorde det inatt med som fan, sover inte alls bra pga hostan.. jäkla skit.
Hoppas det går över snart, för jag ska ju börja att gå ut och gå varje kväll.. men då får allt min förkyldning och hostan gå över innan.

skulle visa skorna som jag beställde igår.. men det funka inte :S
Så jag får ta ett kort på dom när dom har kommit till mig så får ni se då :)

Nej tvättstugan väntar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0