Tredje uppdateringen idag!

Idag blir det mkt uppdateringar känner jag :P
Men är man hemma och inte mår helt hundra så blir det så.

Igår var det ju tänkt att jag skulle göra pannkakor..
Men det blev att jag gick till Sofia och drack kaffe, fast jag gick till konsum innan och handlade på mig saker till pannkakorna. När jag kommer hem så inser jag att jag har missat och köpt den viktigaste ingrediensen: ÄGG! bravo Jenny, bravo!
Det blev att jag satte mig i soffan vid datorn och var irriterad på mig själv. Började prata lite med Erika och hon kom över, har knappt träffat henne sen efter Rhodos. så vi snackade om vad som hade hänt i våra liv :P och inte mkt hade det hänt i mitt liv iaf kan jag ju säga haha ;) Jag var stenhungrig och sa att det var tänkt att jag skulle göra pannkakor.. och Erika var också hungrig men hon gillar inte pannkakor. Så då kom jag på en lysande ide: vi åker till stan och käkar på som hemma! Och det gick Erika med på så vi drog dit på en gång!

Igår kväll gick Erika och jag till Wall och hälsade på.
Har ju aldrig varit där så nu kände vi att det var dags.. Paath var där med.
Riktigt trevligt :)

Nu ska jag lägga mig i sängen med datorn och försöka plugga..
Är helt efter i plugget nu.. men vad fan ska man göra när man har haft det ena och det andra? förkyld, halsont och urinvägsinfektion samtidigt!! och så nu det här.. suck!

Men idag ska jag ge mig på pannkakor efter plugget hade jag tänkt!
Annars bara slappa.. försöka hålla mig inomhus iaf.
Kanske ta en promenad senare ikväll när det är mörkt :P

Får se om det kommer någon mer uppdatering senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0