Tisdag

Andra skoldagen idag då..
Våran redovisning gick super bra :) och alla andras redovisningar var också riktigt bra, det var kul att se :)
När vi hade slutat så stannade min studiegrupp kvar för att börja med ett annat arbete. Men alla var så trötta så vet inte riktigt om vi kom fram till så mycket? Så vid 15 så gav vi upp.

Kom hem 16.30 idag, stentrött!
Men det var bara att köra igång med mat, måste ha med mig matlåda till skolan imorn.
Har även diskat.
Och nu vid 19 så blir det nog en promenad med min vän Sofia :) det ska bli kul, har inte träffat henne på ett bra tag! så vi har nog en hel del att prata om.

Och imorgon kommer Johanna och Neo, jag längtar!! Det ska bli underbart ♥
Johanna och jag kan ju verkligen prata om allt också, såå sköööönt!

Jag tänkte visa muggarna som jag köpte igår!
Älskar denna gröna färg :P






Nu ska jag vänta tills klockan blir 19..


Jag börjar tröttna nu...


Punkt och slut.


Kommentarer
Postat av: linnea

hahha kunde du inte motstå dom du heller? ;) men visst är dom fina o goa o dricka ur? :D

2011-09-12 @ 19:50:51
Postat av: Jenny

Linnea: haha nej jag kunde verkligen inte det :P dom är super fina och super goa att dricka ur :D

2011-09-13 @ 10:20:31
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0