Söndag

Då var denna helg över nu då..
Hade en riktigt bra dag igår :)

Var ju på sån där "modell för en dag", det var kul faktiskt MEN jag är besviken.. inget kort blev bra pga mitt öga!! Mitt ena öga är ju helt fucked up och är svullet och det syndes på alla kort tyvärr.. så jag blev inte nöjd och kände därför att jag inte ville köpa något kort. Får se om man kommer få den här chansen någon mer gång? så jäkla typiskt alltså :(

Kom hem vid 19.30 kanske? och då kom Sofia hit.. vi tog ett glas här och snackade sen drog vi till Tirran där det var fest. Trevligt med lite folk som man inte brukar festa med.
Och sen var det ju dags att gå ut.. och det blev nightshift för vi hörde rykten om att statt var stängt! :O så det var ganska mkt folk på NS faktiskt.. men dock var det ju skit tråkigt, som vanligt!!
Så jäkla synd det där.. bättre att festa hela natten hemma hos någon istället.

Får se om det blir nyktert nästa helg?

Nu ska jag börja packa.. ska bo hemma hos mamma hela den här veckan. Har nämligen praktik och det är ju precis där mamma bor så mkt smidigare att bo där då.
Men vettesjutton vad jag ska ha för kläder med mig? så svårt ju när man ska vara på ett dagis..

PLUGGA borde jag göra ikväll med!
Usch vad jag har blivit dålig på det, är såååå skoltrött :(
Kan någon peppa mig tack?

Hoppas ni har haft en bra helg :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0