Promenad 2 ;)

Tro det eller ej, men det blev en till promenad nu på kvällen med min underbara vän Linnea! våran promenad blev över en timme faktiskt i mörkret och regnet. palla äpplen gjorde vi också ;) att det kan vara så kul? :P man kommer nog aldrig sluta att palla äpplen haha ;)

Jag behövde dessa promenader ikväll alltså..
För mina tankar just nu snurrar runt som aldrig förr.. och dom försvinner ett tag när jag har varit på promenad måste jag säga. Underbart! Men dock kommer dom ju tillbaka..  =/

Nu blir det att krypa ner i sängen!
skolan imorn med ju..

Natti Natti

Bjuder på en spräng gammal bild på Linnea och mig :P


Kommentarer
Postat av: sofie

SPRÄNG gammal bild xD haha =P Helt små o söta..

2011-09-07 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0