motivation, tack!?

Gosh, vart finns motivationen egentligen??
Jag skrev ju tidigare idag att jag skulle sätta på kaffe och sen börja plugga.
När jag precis hade hällt upp kaffe så ringer Erika och säger att hon snart kommer till mig så skulle vi fixa betalningen med kryssningen, och hon fråga även om jag kunde sätta på kaffe men det hade jag ju redan gjort så det var ju klart när hon kom ;)
Gick skit fort att fixa betalningen med kryssningen, så nu är Wall inbokad med så nu är det bara att vänta till 24.e november ;) Det kan verkligen sluta hur som helst ;)
Men i alla fall.. sen satt Erika och jag i soffan och spelade wordfeud med varandra ;P helt nördiga!! Så typ vid 18.30 gick Erika hem tror jag? för hon skulle på träning. Och då började jag läsa lite i litteraturen.. har typ skrivit 1 sida (inte riktigt) och man ska typ skriva 4-5 sidor.. så ja.. 3-4 sidor kvar att skriva nu då ;) yeeaahh! vet ju inte ens vad jag ska skriva, bra där Jenny Sjögren ;)

Sen har jag ju haft fullt upp med tvätten, ätit mat nu på kvällen igen och så har jag duschat.
MEN jag ska försöka sätta mig lite nu en stund och få ner något... men får nog inte bli så sent ikväll, är stentrött! får sitta imorgon så mkt det går istället.. men vet ju hur det kommer bli under dagen imorn. Hittar på massa annat som bortförklaringar för att inte plugga. Så sitter jag imorgon kväll och natt och pluggar istället och är skit trött. Jag kan mig själv alltså!

Har tagit två kort idag med mobilen, men vad det är på säger jag inte ;)
Orkar inte koppa in mobilen i datorn nu.. får bli imorn istället jag visar bilderna ;)

Titt, nu skriver jag massa här för att slippa börja plugga!
hahaha fy fan vad sämst jag är ;P

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0