Hemma igen!

Hemma igen nu då!
Men ska snart åka och hämta mamma, tog hennes bil förut när jag var där för det regna så just då. Men nu har det gett sig :)
Åkte till ica och handla lite.. behövde inte mycket men gud vad gött det var att bara gå bland hyllorna och titta ifall det var något som man behövde.
En sak som jag hitta som jag har letat efter är denna film:



Äntligen är den min :D
Får se om jag slår på den senare, om jag orkar gråta :P
För det gör man varje gång man ser den, fast man har sett den ett antal gånger nu :P haha.

Något som jag mer köpte hem var:



Mmmm... satsumas! Älskar dom! jag är tokig i dom!! :P äter dom som godis! och det är ju bra, bätttre än riktigt godis ;) ska ju som sagt försöka vara nyttig nu.. tycker det går hyfsat bra ändå faktiskt! och promenader det blir det. Igår kväll gick jag ut en sväng faktiskt. ska försöka komma ut ikväll med.

Nu ska jag hänga in lite tvätt (suck)
Sen hämta mamma.. och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda.
Städa är något som jag borde göra faktiskt... kanske ska ta mig i kragen sen och fixa det?

Var förresten inne hos Anna förut på pastell intim och sa hej. Det var inte igår man träffade henne! Snacka nog i 30 min ungefär! Kul att träffa dig tjejen, vi får allt fixa så vi tar någon fika någon dag :) ♥

Hoppas eran dag har varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0