Härliga Fredag :)

Lite gjort har man allt fått idag :)
Har varit på stan en väldigt snabbis med Erika, och då passa jag på att lämna in lite böcker på bibblan, så skönt att slippa tänka på dom nu :) träligt med förseningsavgift ju ;)

Innan vi drog till stan så hann jag baka en kladdkaka. Så efter stan så kom Blirren hem till mig och så fika vi alla tre och snacka massa skit ;) Mys mys :)

Nu ska jag ta mig en promenad till pappa och hämta hans bil :)
Sen ska jag hämta ut mina skor!! :D
Visar er en bild senare på dom ;) skit snygga tycker jag dom är ;)
Ikväll kommer Linnea hit också, kanske laga mat ihop? leta kläder för imorn ska vi göra något som vi inte har gjort förut ;) Är lite nervös över det faktiskt... Tror jag fick med mig Sofia på det också ;) haha.

Bjuder er på en bra låt såhär på Fredagseftermiddagen ;)




Om ni dricker vin ikväll så drick för mig med ;)
Hade gärna tagit några glas i detta fina väder!
Men tyvärr så ska man ju upp 9 imorn och köra bil... så blir inget vin för min del ikväll ;)
så njuuuuuuuuuuuuuuut ni som ska göra det ikväll haha ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0